Maite Salord

Escriptora

a:

– Consolidar els Consells Insulars com a veritables òrgans d’autogovern perquè, des de Menorca, puguem decidir sobre qüestions vitals que afecten el conjunt de la nostra illa i la seva gent.

– Fer del català la llengua de referència i oferir-a a tothom que hagi triat la nostra terra per viure-hi, com una forma d’integració i acollida dins la nostra societat.

-Impulsar el coneixement de llengües estrangeres, especialment de l’anglès, a les escoles,  augmentant els recursos econòmics i la formació del professorat, sense que això signifiqui, però, renunciar als mínims d’ensenyament en la nostra llengua que marca la llei.

-Fer i pensar la  política en clau social per la qual cosa és necessària l’existència d’un departament de serveis socials potent i econòmicament ben dotat que dirigesqui la seva actuació al conjunt de la societat per tal d’arribar, així, al fons dels problemes, l’única forma real de resoldre’ls.

-Mantenir el sector agrícola i ramader com a aposta estratègica i defensar el teixit productiu autòcton, a la vegada que es treballa per tal que la gent pugui triar productes que sap que són fets a Menorca i que, per tant, reverteixen en la creació de feina i riquesa.

-Millorar el model tradicional de turisme de sol i platja, modernitzant la planta hotelera i els serveis que s’hi vinculen, a la vegada que es potencia el turisme esportiu, cultural, ecològic, etc, que poden ajudar a superar els efectes de l’estacionalitat.

-Augmentar la presència de Menorca com a destí turístic cultural, tot potenciant la Xarxa Monumental amb la incorporació de nous centres i béns.

-Consolidar el Pla Territorial Insular per tal de continuar amb la línia d’un ús del territori més sostenible i promoure una activitat econòmica en sintonia amb la preservació del territori i el medi ambient.

-Dignificar la política a partir d’una gestió transparent, eficaç, propera a la ciutadania, austera, respectuosa, planificada i que doni resposta als problemes reals de la gent.

És fàcil fer feina per un projecte que és el meu. Per la Menorca que vull.  Un treball que ha de ser discret, rigorós i constant, obert a matisos. Gràcies a totes les persones que heu volgut acompanyar-me en aquest camí que començ.

39 comentaris a “Sí”

  1. Baldritxa Escrit el 09 febr. 2011 a les 22:31

    🙂 bon camí

  2. xandall Escrit el 10 febr. 2011 a les 11:02

    Ei, Maite, m’agrada! està bé veure el PSM també com el partit del SÍ. Ànims!

  3. Jorge Rodríguez Escrit el 10 febr. 2011 a les 17:49

    Las propuestas que nos ofrece Maite Salord a nadie pueden desagradar. Sin embargo, todos conocemos su aplicación práctica.
    Una aplicación práctica sectaria que ha colapsado nuestra economía.
    Yo digo sí a otra forma de hacer política y digo NO a la política anti-todo del PSM, auque ahora se quiera remozar con este conjunto de lugares comunes que nos ha expuesto Maite Salord.

  4. Maite Salord Escrit el 10 febr. 2011 a les 18:01

    Farem camí, segur! I esperau a veure quina campanya preparen els nostres “experts”… El PSM és el partit del Sí, i tant! Si fins i tot les meves propostes no desagraden al senyor Jorge, esteim salvats.

  5. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:40

    .

  6. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:41

    ¿?

  7. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:42

    ¿Por que?

  8. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:43

    ¿Miedo?

  9. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:44

    ¿Al viejo estilo dictatorial?.

  10. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:45

    ¿Solo admites aduladores?.

  11. capitanito Escrit el 11 febr. 2011 a les 13:47

    ¿Exclusividad para los de tu pequeño mundo de aduladores?

  12. Maite Salord Escrit el 11 febr. 2011 a les 15:33

    Que et puc ajudar en res, Capitanito?

  13. Maite Salord Escrit el 11 febr. 2011 a les 19:21

    Capitanito, a través del facebook, em dius que t’he vetat. Bé, vull que quedi clar que jo no moder els comentaris i que, si n’esborr cap (trob que només ho he fet un parell de vegades) avís i explic els motius. Tampoc no tenc cap missatge teu a la “brossa”. Per tant, si no se’t pengen els comentaris, no és un problema meu ni d’aquest petit món on m’he instal·lat perquè m’adulin.
    D’altra banda, em dius, també, al missatge de facebook, que llegesquin la meva entrada “Hissar” perquè així veuran la meva “catadura” literària. M’agradaria que m’ho explicassis.

  14. Jorge Rodríguez Escrit el 11 febr. 2011 a les 20:31

    Bueno, bueno, ya veo que Capitanito tampoco va a votar al PSM…
    Y es que cuando uno avanza en el mundo pesemero, más se da cuenta de la intransigencia de los capitostes, y más se da cuenta de que bajo unas suaves formas se esconde una dictadura implacable.
    Y sino que se lo digan a Mateu Martínez o al mismo Joan Lluis Torres.

  15. Nom Necessari Escrit el 11 febr. 2011 a les 21:11

    Si no els ets indiferent, Maite, açò és bon senyal!
    .
    A en Nom Necessari una candidata que fos indiferent a la dreta no l’ agradaria.
    .
    Enhorabona.

  16. Menorquit Escrit el 11 febr. 2011 a les 23:45

    Un decàleg de nou punts, Maite.
    Dónes les gràcies “a totes les persones que heu (han) volgut acompanyar-me (-te) en aquest camí que començ (-ces)”. Qui són? Només en conec quatre.
    .
    També hi ha motius per als ‘NO’. Vet aquí el decàleg:
    1.- NO al malversament de fons públics per al lucre interessat, personal i/o grupal dels ‘amiguets’
    2.- NO a la politització, manipulació, tergiversació i espanyolitació de la Cultura i la llengua de Menorca. (Que s’expressin els experts, com en medicina, biologia, física, quimica…)
    3.- NO al turisme inconscient de caixa i queixa, amb cucales i desproporcionat amb les capacitats i limitacions del territori.
    4.- NO a les inversions adjudicades a dit que primen interessos particulars i en contra dels interessos del Poble i de Menorca.
    5.- NO als projectes ‘polítics’ de dues cares; una per les eleccions i l’altra per afavorir sectors (lobbys) econòmics.
    6- No a un model econòmic que no pensi en el benestar i qualitat de vida de la gent de Menorca.
    7.- NO a la saturació i invasió dels espais públics.
    8.- NO a la privatització en exclusiva dels serveis públics.
    9.- NO a les limitacions imposades en la comunicació i informació auidiovisuals.
    10.- PROU n’hi hagi que els governants facin el que els diu la direcció del seu partit i en contra de les necessitats dels pobles i ciutadans i ciutadanes de la nostra illa.
    .
    Els ciutadans tenim, per tant, motius per a un SÍ a una Política Seriosa i Merescuda
    .
    Els partits han de ser del NO i del SI, tot depèn el plat que ens posin a taula.
    .
    Salut i dignitat.

  17. Menorquit Escrit el 11 febr. 2011 a les 23:52

    Una pregunta Maite. Has esborrat un comentari que duia el nom de Joan Löpez Casasnovas?

  18. Maite Salord Escrit el 12 febr. 2011 a les 8:04

    No, no he esborrat CAP comentari. De vegades, si els comentaris duen enllaços, queden en moderació i jo els public i ja està. A “Brosssa”, no en tenc cap que hi hagi anat per error. A més, com ja he dit, si esborr un comentari ho dic i explic els motius. Ara, si qualcú veu que els comentaris no es publiquen correctament, a través del contacta (com ja heu fet qualque vegada que açò ha passat), m’ho deis i miraré si hi ha cap problema.

  19. Jorge Rodríguez Escrit el 12 febr. 2011 a les 9:24

    Hoy he recibido la mejor de las noticias. Dejadme disfrutar y regodearme con esta excelente información aparecida en UH Menorca.
    “El PSM no consigue el acta de conseller y el PP consigue la mayoría absoluta al Consell insular”.
    Y esta información es muy probable que sea cierta dado que, según parece, los sondeos que manejaba el PSM ya no les daban los votos suficientes para marcar en el Consell y por eso prescindieron de Joan Lluis Torres.
    Y lo que es peor, para ellos, con Maite Salord el PSM tampoco levanta el vuelo.
    Por fin tendremos un Consell insular sin la negativa influencia del PSM. Por fin, vemos la luz al final del túnel.
    Espero que este resultado se cumpla al final, sobretodo por el bien de Menorca.

  20. Menorquit Escrit el 12 febr. 2011 a les 12:03

    Maite, quan vaig penjar el meu primer comentari, dalt el meu hi havia un comentari signat per Joan López Casasnovas. vaig ‘actualitzar’ la pàgina i va desaparèixer. Després quan vaig escriure la pregunta de si l’havies esborrat, em va tornar sortir un comentari de Elisenda Massó, però m’hi vaig fixar i duia data de juliol de 2008. Vaig tornar a ‘actualitzar’ la pàgina i va desaparèixer. Res, deuen ser coses de les estranyes i arbitràries decisions d’aquestes computadores.
    .
    Si vols pots pots esborrar aquest comentaris, que no hi van ni hi vénen en aquest post.
    .
    Sobre el post:
    .
    Haurem de respectar la voluntat dels votants, però que governi un PPartit esquitxat de corrupció per tots els cantons, no ha de ser un bé per Menorca. Punts 5 i 10:
    5.- NO als projectes ‘polítics’ de dues cares; una per les eleccions i l’altra per afavorir sectors (lobbys) econòmics.
    10.- PROU n’hi hagi que els governants facin el que els diu la direcció del seu partit i en contra de les necessitats dels pobles i ciutadans i ciutadanes de la nostra illa.
    .
    A més, el fet que el PSM perdi el conseller no és una notícia, és una enquesta. No és un fet. I les enquestes fallen i molt… i bé ho sap el PP.
    Temps.
    .
    Salut, tranquil·litat i esperança.

  21. Maite Salord Escrit el 12 febr. 2011 a les 12:12

    Menorquit, ara que ho dius, quan jo escric un comentari, d’entrada, me’n surt un d’antic i, quan actualitz, ja es penja el correcte. Miraré si els problemes poden venir d’aquí. Per ara, em sembla que els comentaris que hi ha penjats són els correctes.

  22. Nom Necessari Escrit el 12 febr. 2011 a les 19:55

    A mi també m’ha passat açò d’aparèixer un cometari antic. I era molt bo el cometari, llàstima de no recuperar-lo.
    Bruixes i fantasmes sembla hi ha a vegades a la xarxa.

    .
    .
    .
    .
    Amb tota la merda de corrupció dels anteriors governants del PP que surt a la premsa i encara -pocavergonyes-, com si haguessin sentit ploure, sembla només se n’alegren fregant-se les mans quan una enquesta (mentida) els dona esperances de poder-hi tornar. No ho puc entendre.

  23. Nom Necessari Escrit el 12 febr. 2011 a les 19:58

    veus, ara m’acaba d’apareixer aquest:
    .
    Maite Salord Escrit el 03 ago 2008 a les 11:24

    Des de la calma més absoluta, podeu estar tranquils que el PSM sap perfectament quins aspectes són irrenunciables a l’hora de plantejar-se un hipotètic canvi de govern a l’ajuntament de Ciutadella.
    Si el pacte UPCM-PP, els dos partits ideològicament més propers que hi ha a l’ajuntament, no ha funcionat es deu a causes diverses. És curiós que, mentre els regidors del PP posin com a motiu les “formes” del d’UPCM, aquest parli només dels temes del cementeri i la comissió Nerer. I, segurament, de tot hi ha. Les coses són sempre més complexes que les reduccions a blanc o negre, a fons i formes. Tanmateix, i vista l’actuació d’aquests darrers dies de l’ex-regidor de cultura i urbanisme, ara esdevingut piròman-bomber, crec que ha pesat més el fons (el poder econòmic) que les formes del regidor d’UPCM, conegudes i acceptades des del primer dia que es va signar l’acord. I, vist qui ha estat l’organitzador de tot plegat, el tema no està, en absolut, tancat. Qualque as deu tenir amagat a la màniga.
    Estic d’acord amb n’Àlmax que un acord PSOE-PSM-UPCM seria encara més complicat perquè, ideològicament, esteim molt més enfora. Repetesc, però, que el PP encara ha de moure fitxa i hem d’esperar a veure què passa.

    .

    Ho pots esborrar si vols, .per no desvirtuar el debat actual.

  24. Menorquit Escrit el 12 febr. 2011 a les 22:19

    Veig que açò de comentaris antics passa a tots. Quan s’actualitza és queden els d’ara. A mi no se me n’ha esborrat cap.

  25. capitanito Escrit el 13 febr. 2011 a les 7:05

    Maite: me preguntas si me puedes ayudar en algo.
    Pues ya que te ofreces,si puedes hacerlo,publicando el primer mensaje que no aparece encabezando la sucesion de pequeños pellizcos literarios con que doy rienda suelta a mis pataleos contra algo que me parece injusto.
    En el siguiente mensaje que me dedicas,me dices que,”si no se’t pengen els comentaris,no es un problema meu”(literal).,ni de tu pequeño mundo….
    Resulta que mas abajo,te contradices,admitiendo que cabe la posibilidad de que podria existir algun problema.
    Mas abajo,Menorquit,pone de manifiesto que a tenido algun problema de la misma indole causante de este debate.
    Mas abajo,tu misma admites que te ha pasado algo parecido y acabas diciendo que los comentarios que hay colgados ahora,son los correctos(aun que sigue faltando el primer mensaje que yo mande).
    Seguidamente, Nom Necessari,afirma que el ha tenido el mismo problema.
    Mas abajo,Nom Necessari se reafirma en lo dicho ya anteriormente,mostrando un comentario tuyo que le aparecio en vez de el suyo,(lo mismo que me paso a mi,aun que los mensajes que sustituian a los mios no eran tuyos(algo que carece de importancia).
    En el ultimo comentario,Menorquit,tambien hace referencia al mismo tema.
    Por lo tanto,segun avanza esta sucesion de opiniones, el problema va derivando hacia tu persona,o hacia tu “pequeño Mundo”.

  26. Maite Salord Escrit el 13 febr. 2011 a les 9:36

    Resulta evident, Capitanito, que et costa admetre que t’has equivocat tu: m’acuses d’haver-te censurat, fins i tot al facebook, quan jo no he censurat ningú mai. Si hi ha problemes al bloc no és culpa meva ni del meu petit món d’aduladors perquè no som jo que l’he provocat per evitar que es pengin segons quins tipus de comentaris. A més, abans d’acusar-me injustament, m’hauries pogut dir, a través del contacta, que el teu comentari no es penjava i jo t’hauria contestat. Però és més fàcil acusar-me d’haver-te vetat i atrevir-te a dir açò:

    “Maite Salord Ripoll.Escritora Menorqiuna,que de las lenguas oficiales que existen en nuestro pais,a elegido el Catalan para comunicarse.
    Podeis comprobar su calidad literaria visitando su pagina(Maite Salord,escriptora).
    Os recomiendo uno de los ultimos escritos que a publicado en su blog,llamado,”Hissar”,
    Dice mucho de su catadura literaria.
    Maite Salord,tambien forma parte de nuestro gobierno municipal.algo preocupante debido a que desconozco si aplica el mismo rasero en politica,como el que usa en su blog,ya que a vetado mis comentarios ,esta en su derecho ya que es su blog,de hai mis dudas….Que confunda nuestro consistorio,con su consistorio y tome decisiones segun su criterio personal,en vez de ceñirse a las exigencias o a las conveniencias de la mayoria de los ciudadanos o el bien publico.
    A quien le interese este tema y pretenda entender la razon del veto que me a impuesto, mis comentarios los firmo como “capitanito”.”

    Em sembla que primer t’hauries de disculpar. I el teu comentari, com ja et vaig dir, no el trob i, per tant, si el vols veure publicat, l’hauràs de tornar a escriure.

  27. capitanito Escrit el 13 febr. 2011 a les 10:39

    Mi querido.Jorge Rodriguez:ahora que nuestra llama de amor a llegado a su climax,debo confesarte algo…..pero como no tengo palabras para expresarlo voy a cojer prestada una conocida cita y voy a tomarme la libertad de adaptarla a mi confesion,para que no te quede duda alguna., y dice asi:”Nunca formaria parte de un club donde acepten gente como tu”.
    Por lo tanto,no pienses que al defender lo que me parece injusto, aunque tenga que ver con la autora de este blog,voy a cambiarme de chaqueta.
    tengo mis ideales politicos bastante claros y desde luego que un intercambio de puntos de vista(virtual)sea con Maite,contigo,Menorquit,Eugenia….etc. ,sea razon suficiente para cambiar mi voto.Pienso que no.
    Pero como no somos perfectos,si que hago un ejercicio de reflexion sobre lo que piensan los demas.,
    mis ideales no lo son por que naci con ellos,si no que se formaron a traves de la lectura,de escuchar a quien por edad y las vivencias que ello inevitablemente conlleva, sabe mas que yo,de ser transigente con quien pretende convencerme de algo(me guste o no…¡¡mentira!!….siempre me ha gustado escuchar,siempre me ha gustado discutir,cuestionar(en plan didactico).
    unaPor ejemplo:haces noches mi pareja me encontro frente al televisor,viendo uno de los maravillosos programas con los que nos deleita la cadena”””INTERECONOMIA”””y sorprendida me pregunto que como estaba viendo esa……de cadena y simplemente le conteste que para saber el nivel de………que era capaz de emitir por minuto, tenia que verlo,¿para que?simplemente para hablar con propiedad o con conocimiento de causa(a pesar del peligro que conlleva sobre la salud mental visionarlo durante un tiempo mas o menos corto,aun que por corto que sea se hace interminable,el muy jodio).
    Razon por la cual estoy tan palido:por que siempre estoy de espaldas al sol,sin camisa o con camiseta y la unica bandera que uso es la del barco que tengo, que es la española,es obligatoria, estoy orgulloso de ella por que estoy orgulloso de ser español.
    Y creo que estar orgulloso del pais en el que has nacido,es algo que no tiene por que convertirte en un fascista ni obligatoriamente de ideologia de derechas y si fuera asi,en mi caso la banderita no ha hecho el efecto que se esperaba de ella(a ver si les a salido una bandera cansada de arrastrar el papel de facha y a decidido ser simplemente la bandera de todos los españoles,sean rojos,azules,o de verde pistacho).
    Hatta luegooorr,jooorrrrgitoooorrrr.

  28. Nom Necessari Escrit el 13 febr. 2011 a les 11:12

    “a decidido ser simplemente”

    ha,ha,

  29. Menorquit Escrit el 13 febr. 2011 a les 13:26

    Capitanito, jo en cap moment he dit que se m’hagin esborrat comentaris. Vaig fer una pregunta a na Maite de si havia esborrat un comentari que va aparèixer i desàperèixer, després, amb una actualització. Vist el que passa a molts altres, ha vist que és un problema ‘intromissió’ d’antics comentaris, no de censura.
    .
    Explica les coses com són, per favor, perquè si no, ens anam “por los cerros de Úbeda”. A no ser que tu també pretenguis ficar merda a la sala.

  30. Menorquit Escrit el 13 febr. 2011 a les 13:29

    Per cert, Capitanito, repassa’t el verb castellà “HABER”, hi ha vocals perdudes que fan mal a la vista.
    .
    Si tu has elegit el castellà entre els idiomes oficials, tracta’l bé, que és una llengua preciosa que no mereix ser emprada com l’empres.

  31. Jorge Rodríguez Escrit el 13 febr. 2011 a les 19:25

    Capitanito debe ser una víctima más de la LOGSE que, después de estar hasta los 16 años de educación obligatoria salen de ella sin saber escribir ni en castellano, ni en catalán y ya no digamos en inglés.
    En cualquier caso, y para que conste en acta, yo también suelo ver los programas de INTERECONOMÍA. Y me parecen estupendos. Por supuesto, “El Gato al Agua” es uno de mis predilectos.
    Es interesante ver cómo los que hablan de pluralidad y de democracia son los primeros en criticar esta cadena. Ya se ve que la pluralidad sólo la entienden sólo para quienes piensan igual que ellos, cuando alguien osa pensar de forma distinta, entonces ya no les gusta la pluralidad, e incluso en el colmo de la intolerancia, pretenden querer cerrar esa tele.

  32. joan Escrit el 13 febr. 2011 a les 21:58

    Es el eterno problema,”haced lo que os diga pero no lo que yo haga”.Han sido demasiados años de tener que hacer las cosas por co…….que cuando llega un poco de libertat no saben que hacer con ella.Puto pais.

  33. capitanito Escrit el 16 febr. 2011 a les 1:08

    ¡Ojala!,Maite tuvieras una infima parte de razon,para poderte pedir disculpas,nada me haria mas feliz que estar equivocado en mis afirmaciones.
    No padezco el mal de la arrogancia y cuando algo no me parece justo,lo digo,aun asi soy consciente de mis limitaciones(nadie es dueño de la razon absoluta y yo no soy una excepcion).,y si alguien me demuestra que mi comentario es erroneo,lejos de defender mi error con excusas banales,celebro la leccion aprendida felicitando a quien me ha sacado de seguir con una idea equivocada.
    Me pides(mas arriba)que te gustaria que te explicara las alusiones que hago en “facebook”a tu entrada”Hissar”…..¡¡Faltaria mas!!, estare encantado de hacerlo pero creo que antes de pedirme estas merecidas explicaciones,es a Ti a quien corresponde contestar a mi pregunta por orden de entrada.(fue el primero que mande,aun que salio publicado mas tarde).

  34. capitanito Escrit el 16 febr. 2011 a les 4:18

    Tienes razon “Menorquit”…..Ademas por partida doble y asi te pido las disculpas,por partida doble,por que no tan solo en ningun momento afirmas haber tenido el problema al que yo hago referencia,si no que acabas uno de tus comentarios asi:A mi no se me n’ha esborrat cap.
    Siento haberte atribuido un comentario que en ningun momento has hecho.
    Solo puedo decirte que no habia ningun interes en ello,solo a sido producto de un descuido mio,lo siento.

    ”””””””””””””””’
    En el escrito de Maite,titulado “LA FOTO DEL DIA” 10/01/2011 Escribi un comentario en el que hago alusion a mi ignorancia en materia ortografica,si te interesa leerlo,esta escrito el once de enero de este año, a la,una cuarentaiseis.

    ”””””””””””””””’
    Sobre si pretendo hechar mierda a la “sala”. Mi respuesta es no.
    Lo unico que pretendo es pasar un rato intercambiando opiniones sobre temas que me parecen interesantes,divertirme y arrancar una sonrisa,si el tema da pie a ello,exponer mis puntos de vista y hechar un pulso virtual a quien este abierto a ello…..En definitiva dar un poco de caña y defenderme de la caña que puedan darme a mi.
    Y aun que puedas creer que voy de mala leche,te aseguro que estas equivocado ya que de las personas que escribis aqui,a la unica persona que conozco(su cara,su nombre y sus habilidades,politicas y literarias)es a Maite,a los demas solo conozco vuestro nombre virtual,razon por la cual no tengo nada a favor ni en contra de vuestra persona,el unico interes que lleva a comunicarme con vosotros es puramente ocioso.

  35. daniel Escrit el 04 març 2011 a les 13:57

    el escrito al que tu titulas isshar, es una mera copia de un libro que trata sobre una de las 8 puertas de la antigua babilonia, por cierto en castellano se llama istar.. le pese a tu circulo o no.!!

  36. Maite Salord Escrit el 04 març 2011 a les 14:58

    “Hissar”, en castellà vol dir “izar”. O sigui, alçar una vela o una bandera. L’entrada explica com s’alça l’envelat o “carpa” d’un circ. M’agradaria, Daniel, que em passassis el fragment del llibre d’on dius que he copiat l’entrada, perquè de Babilònia i portes no en tenc ni idea ni record haver llegit res mai sobre el tema. Gràcies.

  37. Santiago Benejam Torres Escrit el 04 març 2011 a les 15:13

    Maite, acusar sense aportar proves es molt fàcil i mes si es fa des de l’anonimat. També es molt senzill comprovar si un text es copiat o no.
    Per exemple aquí: http://www.dustball.com/cs/plagiarism.checker/

  38. capitanito Escrit el 05 març 2011 a les 1:12

    Nunca te acostaras, sin saber una cosa mas.
    Ygual que yo.
    Gracias por contestar,tu secreto mas banal.
    Por cierto.felicidades por tan hermosa entrada.
    TANO.

  39. capitanito Escrit el 05 març 2011 a les 14:32

    Santiago Benejam Torres,tu no tienes por que saber quien esta detras del nombre que encabeza los comentarios,pero la interesada,a quien va dirijido el mensaje tiene el correo electronico del comentarista,¿recuerdas?,es “necessari”para poder enviar un mensaje a este blog, lo que no es necesario que lo sepamos los demas comentaristas.
    Asi querido “anonimo”,debes saber que todos los que aqui escribimos lo hacemos desde el anonimato,por muchos nombres y apellidos que pongamos,solo tiene los datos quien nos habre este espacio y como unica condicion pide precisamente las credenciales de quien entra en su blog,ygual que en el mio y creo que en todos.
    Adios¿Santiago Benejam Torres?….Qui lo sa?.

Adreça per fer retroenllaços | RSS dels comentaris

Escriu un comentari